Κυριακή 3 Απριλίου 2016

Tα όμορφα και τα άσχημα...!

   Καλημέρα. Σήμερα είμαι πρωινή. Πίνω το καφεδάκι μου, όλοι κοιμούνται οπότε είπα να γράψω στο μπλογκάκι μου. Αυτή η εβδομάδα είναι η εβδομάδα που επιτέλους το ίντερνετ θα επανέλθει στο σπίτι μας. Είμαι τόοοοσοοο χαρούμενη γι'αυτό.
  Αυτή η εβδομάδα που πέρασε με βρήκε να ξεκουράζομαι αφού το παιδί μου έμεινε στους παππούδες. Το "ξεκουράζομαι" φυσικά είναι σχετικό για μας τις γυναίκες. Πιστεύω καμιά δεν κατεβάζει ρολά. Όλο και κάτι θα βρούμε να κάνουμε. Φυσικά και η ζωή με τα δύσκολά της καμιά φορά δεν σε αφήνει ήσυχη. Παρόλα αυτά ακόμα και τα δύσκολα που συμβαίνουν γύρω μας έρχονται να μας υπενθυμίσουν πως τη ζωή μας πρέπει να τη ζήσουμε όσο πιο αισιόδοξα και όμορφα μπορούμε.


   Κατ' αρχήν θέλω να πω πως το ότι το βλαστάρι μου δεν ήταν στο σπίτι, ήταν ευκαιρία για άλλη μια γενική. Ευκαιρία να έχει ο άντρας μου όοολη την προσοχή μου, ευκαιρία για πλέξιμο, για ψώνια και για καφεδάκι με τις φίλες μου.
Κοιτάζοντας την φωτογραφία από πάνω, καταλαβαίνω πως είχα δεν είχα γέμισα με ροζάκι το σπίτι μου ΆΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΆ!
Μην τα βλέπετε άδεια τα πιάτα. Γεμίσανε με καρμπονάρα αργότερα. 
Ένα υπέροχο φραουλένιο κέικ με γλάσο λευκής σοκολάτας γι' αυτή την εβδομάδα.
Ατέλειωτες ώρες πλεξίματος για να τελειώσω την παιδική κουβέρτα, μιας και αρχίζω άλλη η οποία είναι παραγγελία και θα είναι και υπέρδιπλη.
ι
Πινελιές διακόσμησης που πραγματικά τελείωσα σε πέντε λεπτά. Ήταν μια ιδέα που έκλεψα από το Pinterest. Η αρχική ιδέα ήταν αυτή :

Η όμορφη δράκαινα δώρο στην αδερφή μου. Η οποία την ήθελε σαν τρελή στο δωμάτιό της. 
Το υπέροχο φαγητό της Αργυρούς που το ήξερα σαν φαγητό αλλά ποτέ δεν είχα φτιάξει.

Και πρίν το τέλος άφησα την κουβερτούλα η οποία τελείωσε. VOILA!1

Για το τέλος άφησα να πω δυο λογάκια για τη μικρούλα για την οποία έφτιαχνα το κουβερτάκι και που δεν έχει γεννηθεί ακόμα. Εύχομαι να βγει γερή και δυνατή. Εύχομαι η ζωή της να είναι πανέμορφη και να είναι μια γροθιά με τη μητέρα της. Δυστυχώς δεν θα γνωρίσει ποτέ τον μπαμπούλη της μιας και την εβδομάδα αυτή "έφυγε" αναπάντεχα από τη ζωή. Νέος άνθρωπος, 33 χρονών , υγιέστατος που όμως ένας ιός τον νίκησε μέσα σε 4 μέρες. αφήνοντας πίσω του μια γυναίκα 6 μηνών έγκυο. Καλό ταξίδι στο παιδί και κουράγιο στη γυναίκα του. Είναι από τις φορές που απλά μένεις με το στόμα ανοιχτό , μην μπορώντας να καταλάβεις τα γιατί και τα πως. Από τις φορές που σκέφτεσαι πως δεν έχει τίποτα σημασία σε αυτή τη ζωή πέρα από την υγεία μας. Από τις φορές που καταλαβαίνεις πως πρέπει να λες πόσο αγαπάς τους ανθρώπους που σε περιβάλλουν. Έτσι, χωρίς λόγο. Απλά επειδή το αισθάνεσαι. 


                                                 Τα φιλιά μου σε όλους

                                         Polina
   

4 σχόλια:

  1. Καλή μου φίλη χαίρομαι που ξανάρθες στον χώρο μας.
    Υπέροχες οι κατασκευές σου.
    Καλό σου μήνα και νάσαι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφες κατασκευές!!!Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βαρύς ο επιλόγός σου αλλά και ξύπνημα συνάμα να ζούμε όπως γράφεις κι εσύ τη ζωή όσο πιο όμορφα μπορούμε! Όσο για τα ροζουλιά σου, μαζί σου κι εγώ! Την καλημέρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αν είναι να σε κουράζουν πράγματα που αγαπάς τότε χαλάλι ο κόπος! Επειδή έχω μια πείνα λαχτάρισα καρμπονάρα χιχιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή