Σάββατο 26 Μαρτίου 2016

Βόλτες και χαρά...!

Κάπου 21:00 το βράδυ, πίνω τον χαλαρό μου καφέ. Παρέα με τον εαυτό μου, μέσα στην ροζ κουβερτούλα μου, με τη μικρή μου Λιλίτσα κάθε βράδυ να κουρνιάζει στα πόδια μου.
Ακόμα ίντερνετ δεν έχω αλλά αύριο θα επισκεφτώ τη μητέρα μου οπότε ευελπιστώ να τα καταφέρω να κάνω ακόμα μια ανάρτηση στο blog μου.
Πάντως από την εταιρεία μας είπαν πως είμαστε τρίτοι στη σειρά προτεραιότητας. Άντε να δούμε και αυτό το μήνα. Μπορεί τελικά να τα καταφέρουμε να έχουμε ίντερνετ.
Λοιπόν είμαστε άνοιξη και άνοιξη δεν βλέπουμε. Νομίζω και last year, τέτοια εποχή το ίδιο παράπονο είχα. Αλλά πως να το κάνουμε, είμαι κορίτσι που θέλω χρώματα και λουλουδάκια και αυτό τον συνδυασμό τον έχουμε μόνο την άνοιξη. Πάντως μόλις βλέπω μια ακτίνα ηλίου αρπάζω το παιδάκι μου και τρέχω στο πάρκο του Τρίτση.  Στο καινούριο μας σπίτι, είναι μόνο 5 λεπτά μακριά οπότε το επισκεπτόμαστε συχνά πυκνά. Άσε που ο γιος μου έχει αυτη την μεγάλη αγάπη για τα παπάκια. Οπότε και ενθουσιάζεται με τις πολλές πάπιες που έχει εκεί. Μαθαίνουμε να τις ταΐζουμε χωρίς να καταλήγει το ψωμάκι στο στόμα του. 
Δυo μέρες τώρα, είχαμε παρέα μας και τον μπαμπά τα πρωινά. Δεν ξέρω βρε παιδιά είναι απερίγραπτη η χαρά μου όταν το τραπέζι μας έχει 3 πιάτα και τρώμε όλοι μαζί. Είναι κομματάκι πιο κουραστική η μέρα με 2 παιδιά, αλλά χαλάλι πραγματικά.
Παρ' όλη  την κούραση που έχει, ο Παναγιώτης, μας πήγε και σήμερα στο πάρκο.  Αλλά καταφέραμε μονάχα μια ωρίτσα να καθίσουμε αφού άρχισε να ψιχαλίζει. Όμως κατάφερα να βγάλω μερικές φωτογραφίες τη φύση και εννοείτε τους άντρες μου.

Αυτό τον καιρό φτιάχνω κοριτσίστικα πραγματάκια, ροζουλί και φρουφρού.. ΌΧΙ δεν είναι για μένα. Είναι δωράκι για μια φίλη μου. Είμαι ενθουσιασμένη γιατί ξέρετε για τα αγοράκια ότι φτιάχνει κανείς είναι πιο περιορισμένο. Ενώ για τα κοριτσάκια φαντασία να έχει κανείς. Για αρχή έχω αρχίσει τη κουβερτούλα. Tο σχέδιο είναι από το ;Attic24 (cosy strip blanket) από τη λατρεμένη μου Lucy. Ότι άλλο προσθέσω σε αυτό θα είναι δικά μου.
Ελπίζω την άλλη φορά η ανάρτησή μου να γίνει από το σπιτάκι μου. Επίσης ελπίζω να μπορέσω σύντομα να επισκεφτώ όλους σας στα μπλογκοσπιτάκια σας, να κλέψω τις όμορφες ιδέες σας και να δω όμορφες στιγμές από την καθημερινότητά σας.

Αυτή μου η ανάρτηση έγινε σε word και έκανα copy - paste για να υπάρχει η χθεσινή μου διάθεση. Σήμερα είναι μια άλλη μέρα...


Πολλά φιλιά


Polina


3 σχόλια:

  1. Ελπίζω να έρθει γρήγορα το internet ...
    για να δούμε την κουβερτούλα τελειωμένη ..
    ωραιες φωτογραφιες απο την βολτουλα
    καλη συνεχεια Πωλινα ...φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελπίζω να συνδεθείτε σύντομα και να τελειώσει η ταλαιπωρία σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα σου και καλό μήνα σου εύχομαι.
    Πάρα πολύ όμορφα όλα.
    Ελπίζω όλα να πάνε καλά και σύντομα να περάσεις και από το δικό μου μπλογκ που είναι για τα Εφτάνησα.
    Νάσαι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή