Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2015

Πήγαμε για Χριστουγεννιάτικα Ψώνια.. !

 Δεν ξέρω για σας αλλά εγώ φέτος έχω την ανάγκη να μπώ σε γιορτινή διάθεση όσο πιο γρήγορα γίνεται. Εννοείτε η δικαιολογία είναι το μωρό αλλά μεταξύ μας τώρα το κάνω για μένα. Όλα αυτά τα στολίδια, τα φώτα, τα γλυκά ζεσταίνουν την καρδιά. Έτσι αποφάσισα το Σάββατο να πάω για τα Χριστουγεννιάτικα ψώνια. Πήρα τον γιο μου, την κουμπάρα μου και πήγαμε στο αγαπημένο jumbo... Τι να πρωτοπάρεις , τα βλέπεις και τα θέλεις ΌΛΑ...


Από πέρσι για μας τα Χριστούγεννα είναι πολύ πιο σημαντικά. Αφού γεννήθηκε το αγοράκι μας ανήμερα Χριστουγέννων. Είχα υποσχεθεί ότι πλέον το σπίτι μας θα είναι γεμάτο στολίδια. γλυκά και φώτα και κάπως έτσι θα γίνει. Μέχρι το τέλος της εβδομάδας θα είμαστε έτοιμοι.
  Η Κυριακή αυτή ήταν αφιερωμένη στην οικογένεια. Φάγαμε, παίξαμε και αφού κοιμήθηκε ο μικρούλης μας, μας μαγείρεψα φαγάκι φουλ στη θερμίδα και απολαύσαμε μια ταινιούλα χαλαρά στον καναπέ μας.

όπως βλέπετε εμείς στα μεγάλα μας κέφια πίνουμε κοκα κόλα. Αν και τραγουδιστές και οι δύο, δεν πίνουμε. 

Πιο κάτω σας βάζω κάποιες ιδέες για το Χριστουγεννιάτικο στολισμό σας. Βλέπετε πολύ κόκκινο γιατί για μένα προσωπικά τα Χριστούγεννα είναι κόκκινα και γυαλίζουν...












Κορίτσια μου μέχρι την επόμενη ανάρτηση που ξέρω από τώρα ότι μυρίζουν Χριστούγεννα πολλά φιλιά.

Polina



2 σχόλια:

  1. Γεια σου κούκλα!!! Φρόντισε ότι στολισεις να το φωτογραφισεις ε; Αντε ανυπομονούμε! Πολλά φιλιά στέλνω ♡♡♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θέλω και εγώ και τις δικές σας φωτογραφίες! Αλήθεια είσαστε τραγουδιστές? Πόσο υπέροχο! Να περνάτε τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή