Δευτέρα 27 Απριλίου 2015

Χειροτεχνίες και χαρά...

 Πω πω κορίτσια. Χάθηκα. Έχω ταλαιπωρηθεί αρκετά με το λαπ τοπάκι μου και ακόμα δεν είναι στα καλά του. Αυτή η ανάρτηση έπρεπε να είχε γίνει πολλές μέρες πριν αλλά τι να κάνουμε.
    Λοιπόν πολλές χειροτεχνίες αυτή τη φορά. Ο μονάκριβος γιος των κουμπάρων μου κάθε φορά που με βλέπει απλώνει ότι έχει. Μαρκαδόρους, τέμπερες, στρας , χρυσόσκονες και ότι άλλο έχει και απλά λέει " έλα να φτιάξουμε πραγματάκια. Πως να χαλάσεις χατίρι σε ένα παιδάκι.

Την τελευταία μέρα φτιάξαμε βαζάκια. Πολλά βαζάκια.


...κι επειδή ήμουν σε αυτή τη διάθεση για βαζάκια, φτιάξαμε κι αυτά παρέα με την αδερφή μου και την ξαδέρφη μας. .


Επισκεπτόμενη τα blogs που μου αρέσουν έπεσα πάνω στην ανάρτηση της Δήμητρας από το Decor asylum για τα λουλουδάκια από χαρτόνι. Δείτε ΕΔΩ την σχετική ανάρτηση. Ενθουσιάστηκα με την ιδέα. Οπότε εφοδιάστηκα με χαρτόνια και άρχισα να κάνω καμβάδες.

Φυσικά μοιράστηκαν. Κράτησα μόνο το πρασινάκι.
   Επειδή γιόρταζαν κάποιοι άνθρωποι δικοί μας, είπαμε με την αδερφή μου να κάνουμε χειροποίητα δωράκια να δώσουμε.. Έφοδιαστήκαμε καμβάδες, χρώματα, στολίδια, μάσκες, κόψαμε ατάκες από περιοδικά και εφημερίδες, κόψαμε κλαδιά. Καθίσαμε και φτιάξαμε τους καμβάδες.

Όταν τους τελειώσαμε , βλέποντάς τα, η αδερφή μου λέει μήπως να τα κρατήσουμε γιατί μου αρέσουν? " . Ε λοιπόν τα κράτησε και βρήκε που να τα βάλει.
Οπότε και ξανά πήγαμε και αγοράσαμε κι άλλο καμβά για να δώσουμε και το δώρο. Φτιάξαμε κι άλλο ένα
Το δεύτερο έγινε με την τεχνική manadala πάνω στις μάσκες. Η οποία τεχνική είναι και μέθοδος ψυχοθεραπείας για κάποιους. Πραγματικά όσο το έφτιαχνα είχα μια ηρεμία. 

Τέλος δεν ξέρω αν είδατε την 5λεπτη συνταγή της Αργυρούς για κάτι που μοιάζει λίγο με το σουφλέ σοκολάτας, λίγο με κέικ. Πάντως ήταν πανεύκολο. Το μόνο που έκανα διαφορετικά, είναι ότι έβαλα σοκολάτα λευκή και βγήκε πεντανόστιμο.

Το μόνο που χρειαζόταν το γλυκό ήταν
250 γρ, Σοκολάτα τριμμένη στο μούλτι
250 γρ. βούτυρο
3/4 της κούπας ζάχαρη
1/2 κούπα αλεύρι
5 αυγά - 1 βανίλια
2 κουταλιές κακάο. 

Τα ανακατεύουμε όλα μαζί τα υλικά. Ρίχνουμε το μείγμα σε ένα ταψάκι στο οποίο έχουμε στρώσει ένα κομμάτι λαδόχαρτο. Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο για 20 λεπτά, ίσως και λίγο παραπάνω. Μπορεί να σας φανεί πως δεν πέτυχε γιατί θα βγει λίγο νερουλό. Όμως θέλει να κρυώσει λίγο η σοκολάτα. 

Αυτά κορίτσια.  Πολλά φιλιά! 
Polina



16 σχόλια:

  1. Χριστός Ανέστη Πωλίνα μου!! Πόσο μου αρέσει να βλέπω χειροποίητα μικρά αριστουργήματα!!! Μπράβο σας!!! Τη συνταγή δεν την ήξερα αλλά θα τη δοκιμάσω σίγουρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Ειρηνη μου. Τώρα που είμαι πια σπίτι και μεγαλώνω τον γιο μου, ανακαλύπτω το πόσο όμορφο είναι να δημιουργείς.

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφα όλα Πωλίνα μου! Καλή συνέχεια σε ότι κάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραία όταν δημιουργιες με παρέα ...
    Καλή συνεχεία ... και καλή εβδομαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο. Με παρέα, κουλουράκια και μια κούπα καφέ είναι πολύ πολύ όμορφο να κάθεσαι να δημιουργείς. Καλημέρα nieneke.

      Διαγραφή
  4. Τι υπέροχα πράγματα φτιάξατε παρέα με την αδελφούλα σου! Μπράβο, κορίτσια!

    και η συνταγή σου δείχνει νοστιμότατη και λαχταριστή, την κρατώ

    φιλιά, Αλεξία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου Αλεξία. Εσύ με το καλό να γεννήσεις το παιδάκι σου. Η Παναγία να σας προστατεύει και τους δύο.

      Διαγραφή
  5. Πολύ ωραίες οι δημιουργίες που φτιάξατε αλλά και το γλυκάκι φαίνεται πεντανόστιμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό μήνα Πωλινα μου, σε έπιασε σίγουρα καλλιτεχνικός οίστρος, μπράβο γιατί πρώτον κάνεις υπέροχα πράγματα με ή και για ανθρώπους που αγαπάς!!! Το γλυκάκι το ζήλεψα γιατί είναι γρήγορο και εύκολο.. θα του δώσω μια ευκαιρία σίγουρα αύριο, έχω όλα τα υλικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες Ίρις μου τι κάνει η άνοιξη? Καλό μήνα, ελπίζω να περάσατε υπέροχο 3ήμερο.

      Διαγραφή
  7. Καλό μήνα Πωλινα μου, σε έπιασε σίγουρα καλλιτεχνικός οίστρος, μπράβο γιατί πρώτον κάνεις υπέροχα πράγματα με ή και για ανθρώπους που αγαπάς!!! Το γλυκάκι το ζήλεψα γιατί είναι γρήγορο και εύκολο.. θα του δώσω μια ευκαιρία σίγουρα αύριο, έχω όλα τα υλικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πωλίνα μου πάρα πολύ όμορφες όλες οι δημιουργίες σας!! Μπράβο!! Το γλυκάκι τέλειο!! Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. εκανες πολλα και ωραία πραγματάκια! μπραβο σου! όλα ξεχωριστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι όμορφα πράγματα που φτιάξατε!! τα βαζάκια τα βάψατε από την εξωτερική ή την εσωτερική πλευρά? Το κάδρο με το ξύλο και το δέντρο απλά πανέμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή