Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2014

Βελονάκι και χαρά....!

    Καλησπέρα σε όλους, Λοιπόν πάρτε το καφεδάκι σας και ελάτε να τον πιούμε παρέα. Βέβαια εγώ την σοκολάτα μου αλλά δεν πειράζει κάτι είναι και αυτό.
Αυτόν τον καιρό η εγκυμοσύνη μου έχει δημιουργήσει πρόβλημα στο πόδι μου, κάτι το οποίο με έχει τις περισσότερες ώρες τις ημέρας μου ξαπλωμένη η καθιστή. Δυστυχώς δεν είναι το καλύτερό μου αφού πολλές φορές αυτή η απραγία με εκνευρίζει. Φυσικά κλείνω τα μάτια μου φαντάζομαι το μπεμπέ μου και λέω εντάξει λίγο έμεινε, χαλάλι! Λυπάμαι που δεν μπορώ να ασχοληθώ με το σπίτι μου αλλά και παλι κουτσά στραβά κάτι κάνω. ΈΤΣΙ για να μην νιώθω άχρηστη.

    Αφού λοιπόν δεν μπορώ να κάνω πολλά, το βελονάκι (crochet) δίνει και παίρνει. Επειδή δώρα αγορασμένα δεν νομίζω να τα καταφέρουμε για όλους είπα να φτιάξω κάτι σε όλους. Ένα κασκόλ, ένα μπερέ πλεκτά παπουτσάκια δεν ξέρω διάφορα τα οποία θα τα φορέσουν. Σκέφτηκα ότι ίσως τελικά να είναι και πιο πολύτιμο ένα δώρο που να το έχω φτιάξει εγώ η ίδια. Έφτιαξα λοιπόν ένα μπερεδάκι για την αδερφή μου. Ομολογώ τον πέτυχα. Όμως πως θα τον έδινα τον μπερέ έτσι? Χύμα? Πολύ εύκολο να αγοράσω χαρτί περιτυλίγματος κορδέλες και τα σχετικά. Αλλά κοινότυπο. Έτσι μπήκα google και άρχισα να ψάχνω τσαντάκια Χριστουγεννιάτικα με βελονάκι. Εμφάνισε αρκετά μπορώ να πω αλλά το ένα το ερωτεύτηκα ! Άρχισα να το πλέκω σύμφωνα με τις οδηγίες που είχε ΕΔΩ! και το αποτέλεσμα??
Τσαντάκι Άγιος Βασίλης. Νομίζω θα της αρέσει πολύ. Το μπερεδάκι είναι αυτό(δεν ξέρω πόσο φαίνεται!)
Πάντως πραγματικά είναι πολύ ωραίο σχεδιάκι! Με όσο από το καφέ κουβάρι μου έμεινε είπα να φτιάξω κάτι για την μανούλα μου . Πραγματικά με τόσα που φτιάχνω για την μικρή μου αδερφή την μανούλα την έχω ξεχασμένη! Αυτό που σκέφτηκα ένα απλό κασκολάκι.
Φυσικά το πιο σημαντικό που έφτιαξα ήταν το σετάκι του πρίγκηπα μου! Είναι το πρώτο που φτιάχνω γι'αυτό και φυσικά όχι το τελευταίο. Είναι τόσα αυτά που θέλω να φτιάξω που δεν ξέρω από που να το πιάσω!
Πάντα όταν πιάνω τα πλεκτά μου έχω την καλύτερη παρέα του κόσμου! Κουρνιάζουν στην κουβέρτα που επιτέλους τελειώνει,(αν και δεν μου πήρε πάρα πολύ, σχεδόν ένα μήνα) ,μου ζεσταίνουν τα πόδια μου κάνουν παρεούλα και ευτυχώς τα ζουζουνάκια μου είναι πολύ ήσυχα και δεν με κουράζουν καθόλου!
Οι δυο μασκότ του σπιτιού μας.. Ο Πέρι και η Λιλίτσα!
    Ακόμα έχω πολλά να φτιάξω αλλά ελπίζω να τα καταφέρω αφού είμαστε 1 μήνα πριν την μετακόμισή μας. Βλέπεις το μικρό δυάρι δεν μας χωράει όλους. Είμαστε τετραμελής και πάμε να γίνουμε πενταμελής οικογένεια πρώτα ο Θεός!
Την επόμενη φορά θα σας βρω τα πιο όμορφα Χριστουγεννιάτικα δέντρα Θα σας δείξω ποιο είναι το δικό μου αγαπημένο. Θα μου πεις βιάζεσαι κοπελιά! Ναι βιάζομαι γιατί θέλω το παιδάκι μου να το περιμένουν φώτα και χαρά. Τραγούδια χαρούμενα, γλυκιά ατμόσφαιρα! 

Αυτά και σήμερα από το 

Crochet cook and craft by Polina

Να είμαστε όλοι καλά και να περνάμε όμορφα!


                                              Polina                                    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου