Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου 2014

Καλημέρα BLOGο- κοινότητα...!

    Όταν ξαφνικά βρίσκεσαι μέσα στο σπίτι κάνοντας ΤΙΠΟΤΑ ή θα βρείς κάτι να ασχοληθείς και να περνάει η ώρα σου ή θα τρελαθείς. Δουλεύοντας ασταμάτητα τα τελευταία χρόνια, ξαφνικά βρίσκομαι άνεργη στο σπίτι και  η πλήξη δεν άργησε να φανεί. Φτιάχνεις το σπίτι σου, το φαγητό σου και μετά τι? Εκτός από την μουσική η οποία υπήρξε και δεύτερη δουλειά μου , δεν είχα άλλα χόμπι. Άρα η μόνη διέξοδος ήταν το facebook και άλλα τέτοια απρόσωπα πράγματα.
 Σερφάροντας στο Google και πατώντας ότι μου ερχόταν στο κεφάλι, βρέθηκα σε ένα blog με χειροτεχνίες, ράψιμο , πλέξιμο και γενικά διάφορα χόμπι. Ψάχνοντας το, το μόνο που μου άρεσε και μου φάνηκε ενδιαφέρον ήταν το πλέξιμο με βελονάκι.
 
   'Έψαξα μαγαζιά που πουλάνε τέτοιου είδους πράγματα βρήκα ένα μαγαζί στο κέντρο της Αθήνας (είχε παντού βέβαια αλλά μια βόλτα στα στενάκια εκεί πραγματικά είναι σαν ηρεμιστικό χάπι). Πήρα την συγκοινωνία, βρήκα το μαγαζί, αγόρασα μερικά κουβάρια, το πρώτο μου βελονάκι. Έψαξα βίντεο στο youtube, ιστότοπους, τα πάντα και δειλά δειλά άρχισα να πλέκω. το πρώτο μου κασκόλ, το πρώτο σκουφάκι, τα λουλούδια, τις κουβέρτες, μαξιλαροθήκες, παπουτσάκια. Ναι ξαφνικά είχα βρεί χόμπι και αυτό μου γέμιζε την μέρα. Το μόνο κακό είναι ότι όλες τις ορολογίες τις έμαθα στα αγγλικά και τώρα πασχίζω να μπούν στο μυαλουδάκι μου στα ελληνικά. 
    Είμαι φανατική αναγνώστρια του attic24. Ένα blog μιας Αγγλίδας μητέρας που περιγράφει με λεπτομέρεια τις όμορφες στιγμές της , μαζί με την οικογένειά της, την αγάπη της για το βελονάκι πάντα με λεπτομέρειες για την διαδικασία σε οτιδήποτε φτιάχνει. Έμαθα πάρα πολλά για το βελονάκι επισκεπτόμενη το blog της.  Η απίστευτη ηρεμία που εκπέμπει ακόμα και μέσω του γραπτού τις λόγου με κάνει να θέλω να έχω έστω την μισή από αυτή, ώστε το δικό μου παιδί το οποίο σε 3 μήνες πρώτα ο Θεός θα έρθει κοντά μου, να είναι σε ένα σπίτι που να αποπνέει γαλήνη, Θα γράψω βέβαια στη συνέχεια και άλλα blogs και sites τα οποία επισκέπτομαι για να εμπνέομαι στην συνέχεια. Καλή μου αρχή....! Καλωσήρθατε στο crochet, cook and crafts!


:) :)

1 σχόλιο:

  1. Καλώς σε βρήκα!!
    Με το καλό το μικράκι και είναι πολύ τυχερό που η μαμά του ξέρει βελονάκι. Μπορείς να του ετοιμάσεις απίστευτα πράγματα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή