Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2014

Η δραστήρια μέρα... από το πρωί φαίνεται!

   Τώρα που είμαι έγκυος ξυπνάω από τα άγρια χαράματα. Δεν ξέρω ίσως με προετοιμάζει η φύση για όσα έπονται με τη γέννηση του πρίγκηπα μου. Δεν είμαι από τις εγκύους που παθαίνουν υστερίες και φόβους με τα τυχόν προβλήματα της εγκυμοσύνης αλλά την λαχτάρα και την ανυπομονησία σίγουρα την νιώθω.
  Ξυπνώντας λοιπόν και έχοντας μια κούπα ζεστό καφέ προσπαθώ να σχεδιάσω το πρόγραμμα της ημέρας μου για να κάνω όσα μου επιτρέπει η κατάσταση μου να κάνω και να είναι όλα καλά στο σπίτι μου και να μην μαζεύονται πολλές δουλειές και βαλαντώσω.  Σήμερα λοιπόν τα βασικά είναι αυτά (μέχρι να προκύψει και τιποτ' άλλο).

 


      Ψάχνοντας κάτι να φτιάξω για πρωινό, να βρει έτοιμο και ο άντρας μου μόλις ξυπνήσει άρχισα να σερφάρω στο ίντερνετ για ένα διαφορετικό πρωινό. 'Έπεσα πάνω σε μια συνταγή για πίτσα ρολό με μια πολύ ωραία και εύκολη ζύμη.  Σηκώθηκα το ετοίμασα και έτσι φάγαμε ζεστό πρωινό και πάνω απ' όλα νόστιμο. Ευτυχώς η εγκυμοσύνη με έχει βοηθήσει από μόνη της και δεν έχω πάρει κιλάκια οπότε ακόμα τρώω όπως θα έτρωγα και πριν από αυτή. Ιδού το αποτέλεσμα από όσα στριφτά πιτσάκια έσωσα για να τραβήξω την φωτογραφία.


     Την Κυριακή προσπαθώντας να ξεχωρίσω τα κουβαράκια μου διαπίστωσα πως τα είχα μαζεμένα όλα σε σακούλες μέσα σε μια πλαστική μεγάλη θήκη που προμηθεύτηκα από τα Jumbo.  Όμως κάθε φορά άνοιγε σακούλες , ψάξε για να βρεις αυτό το οποίο δουλεύεις. Έτσι είπα στα γρήγορα να φτιάξω ένα πλεκτό καλαθάκι - τσάντα για να έχω εκεί ότι χρειάζομαι εκείνη τη στιγμή. Κι έτσι έπιασα δουλειά όλο το απόγευμα της Κυριακής και ναι τα κατάφερα! 


Πραγματικά την κουβαλάω μαζί τόσες μέρες όπου και να πάω και μου φαίνεται πως θα φτιάξω κι άλλες γιατί όποιος την είδε την ήθελε. Όρεξη να έχω να πλέκω. 


Η αδερφή μου , μου έχει παραγγείλει μια κουβερτούλα την οποία δουλεύω αυτή τη στιγμή και μέχρι τώρα φαίνεται πολύ όμορφη. Το σχέδιο εμπνευσμένο από το crochet ripple blanket σε αυτό εδώ το blog και προσαρμοσμένο στα θέλω της αδερφούλας μου. 

Εδώ όπως φαίνεται αυτή τη στιγμή : 


Όμορφο δεν είναι? 
Και φυσικά για τον κόπο μου πήρα 3 χειροποίητα δαχτυλίδια τα οποία φτιάχνει με πολύ μαεστρία. 


Τα δωράκια μου :)!

Εγώ με το βελονάκι μου και εκείνη με τα κοσμηματάκια της ανταλλάζουμε της ιδέες μας και όλα φαίνονται πιο όμορφα ενώ δημιουργείς!  

 Έτσι λοιπόν όμορφα και δημιουργικά περνάνε οι μέρες μου. Θα μου πείτε για τον γιόκα μου προίκα δεν έχει? Φυσικά και έχει και σύντομα θα τα αναρτήσω. Είναι τόσα πολλά αυτά που θα ήθελα να του φτιάξω που πραγματικά δεν ξέρω από που να αρχίσω.! 

Αυτά για σήμερα από το Crochet, cook and craft by Polina.

Να είμαστε όλοι καλά και να χαμογελάμε!

Polina!








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου