Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου 2014

Autumn... !

    Καλημέρα κόσμε!

    Αν με ρωτούσαν ποια είναι η αγαπημένη μου εποχή, σίγουρα θα απαντούσα Φθινόπωρο - Χειμώνας! Θα μου πεις ανώμαλη θα είσαι. Ελλάδα, καλοκαιράκι,απέραντο γαλάζιο και εσύ προτιμάς τις εποχές της κλεισούρας? Μπορεί να είμαι ναι όμως τα ζεστά χρώματα, το ζεστό χειμωνιάτικο σπίτι , οι μυρωδιές του ψησίματος από τα φαγητά του χειμώνα, ζεσταίνουν την καρδιά μου. Τα χρώματα του Φθινοπώρου μου προκαλούν ρίγος..!


Ξύπνησα λοιπόν , μια κούπα νερουλό ελαφρύ καφέ λόγω κατάστασης , το μπουκαλάκι με το νερό και κάθισα μπροστά στην οθόνη μου και άρχισα να ξεφυλλίζω τα blogs.

 Κάθε που αλλάζουν οι εποχές με πιάνουν οι διακοσμητικές  μου ανησυχίες.. Μην φανταστείς τίποτα τρελό γιατί πραγματικά δεν μας παίρνει οικονομικά για μεγάλες αλλαγές! Μόνο κουρτίνες, ριχτάρια και στα διακοσμητικά μαξιλαράκια τα χρώματα από τις μαξιλαροθήκες. Κάποιες πινελιές από DIY μικροπράγματα και αλλάζει το σπίτι. Μπαίνω κατευθείαν σε πιο χειμερινούς ρυθμούς. Τον πρώτο καιρό που αποφασίσαμε με τον καλό μου να συζήσουμε (Καλοκαίρι), γυρνώντας εκείνος από την δουλειά, βρήκε το σπίτι σε ροζ - φούξια - λευκό. Η μόνη αντίδραση του ήταν ένα μήνυμα στο κινητό "Νομίζω πως μπήκα στο σπίτι της Barbie."
Ωχ, λέω μέσα μου θα φρίκαρε και θα μου πεί να το αλλάξω >:(! Απάντησα γρήγορα 
"Καλοκαίρι είναι , τα χρώματα ανοίγουν την καρδιά"
Δεν απάντησε! Γυρνώντας στο σπίτι του εξήγησα πως έχω μια τάση κάθε εποχή να αλλάζω τα χρώματα και ευτυχώς πήρα το Ok να κάνω ότι θέλω στο σπίτι και όποτε το θέλω. Οπότε "Δώσε θάρρος...." !

Για του λόγου το αληθές εκείνη την εποχή η μία DIY πινελιά μου ήταν αυτό το μπουκέτο 
από χαρτοπετσετένια Pom pom!
Κάθε μέρα αποταμιεύω  1 - 2 -3 Ευρώ για να μπορώ να κάνω αυτά που θέλω χωρίς να βγαίνουμε από τον προυπολογισμό μας. Άρα ότι έξοδα και να κάνω δεν μας επιβαρύνουν σχεδόν καθόλου. Δυστυχώς ή ευτυχώς τα χόμπι μας κοστίζουν οπότε ψάχνω τρόπους να το καταφέρνω. 
    Τώρα λοιπόν Φθινόπωρο και άρα αλλάζουν τα χρώματα μέσα στο σπίτι μας. Γίνονται πιο ζεστά πιο "οικογενειακά" !Πάτησα στο google για διακοσμητικές ιδέες και κατασκευές και πραγματικά δεν ήξερα ποια να διαλέξω! Παραθέτω μερικές ! 









Αυτά είναι για να πάρω ιδέες για τα διακοσμητικά στοιχεία και λεπτομέρειες που μπορώ η ίδια να φτιάξω . Για τους καναπέδες και τις κουρτίνες παρακάτω!  













Όλα αυτά τα αγαπώ απλά! Βέβαια πάντα προσαρμοσμένες στο σπίτι του καθένα και σύμφωνα με το γούστο του. Γιατί πραγματικά το σπίτι είναι καθαρά θέμα γούστου και το τι σε κάνει να νιώθεις όμορφα μπαίνοντας σε αυτό. Όπως καταλάβατε το Jumbo άνοιξε και με περιμένει. Σκέφτηκα να πλέξω μια κουβέρτα όμως το πιο πιθανό είναι να είναι έτοιμο για το επόμενο Φθινόπωρο! Θα το αρχίσω φυσικά αλλά του χρόνου μάλλον θα είναι έτοιμο.
Πραγματικά φαντάζομαι αυτά που θέλω να κάνω και λέω μέσα μου, Περίμενε έρχονται Χριστούγεννα , πάλι θα τρέχεις για στολισμούς. Ειδικά φέτος που περιμένουμε το αγοράκι μας, μου υποσχέθηκε ο καλός μου να πάρουμε τεράστιο δέντρο και πολλά στολίδια για να τον περιμένουν και να τον καλωσορίσουν!

...και κάτι για τις μαμάδες
Ψάχνοντας έπεσα σε αυτό ΕΔΩ το site όπου είχε μια όμορφη ιδέα για να κατασκευάσετε μαζί με τα παιδιά σας. 

Τι χρειαζόμαστε:

Σωλήνες από χαρτόνι (ή το ρολό από το μπάνιο), βότσαλα και κουμπιά, φύλλα (φύλλα μπορείτε να εκτυπώσετε΄έτοιμα χρωματιστά ή ασπρόμαυρα ώστε να τα ζωγραφίσουν τα αγγελούδια σας)    και κλαδιά, κόλλα απλή και πιστολάκι ζεστής κόλλας, ματάκια που κουνιούνται και αν δεν βρείτε αυτοσχεδιάστε.

Πως γίνετε:

Κολλάμε το φύλλο στην κορυφή του σωλήνα (αυτό θα είναι το κεφάλι). Με τη ζεστή κόλλα, κολλάμε τα κλαδιά στο πλάι σαν χεράκια. Επίσης με την ζεστή κόλλα κολλάμε τα βότσαλα  στο μπροστινό μέρος του σωλήνα για κουμπιά. Στο τέλος κολλάμε τα ματάκια και έτοιμα.


Άλλο ένα παιχνίδι - χειροτεχνία:

Σε έναν καμβά να ζωγραφίσετε ένα χοντρό κορμό δέντρου με πολλά κλαδιά, να εκτυπώσετε η να ζωγραφίσετε φύλλα ή λουλούδια ή φρούτα ή ότι φανταστείτε ,τα οποία θα χρωματίσουν τα παιδιά και ύστερα θα τα κολλήσουν πάνω στα κλαδιά του δέντρου. Έτσι θα έχετε έναν όμορφο καμβά από τους μικρούς σας καλλιτέχνες! Προσωπικά θα το κρεμούσα σε έναν από τους τοίχους του σαλονιού μου να το καμάρωνα!

Αυτά και για σήμερα , να σας κεράσω μια πολύ νόστιμη τυρόπιτα χωρίς φύλλο που θα έχουμε για πρωινό και έχει ψηθεί πρωί πρωί με την αυγούλα !
Θα βάλω την συνταγή πολύ σύντομα! 

Να προσέχετε και keep crochet, cook and craft! 

Φιλιά

Polina 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου